A vállalat tájékoztatása szerint a kár, illetve a helyreállítás költségei a munkát végző BBSW Márkó Konzorciumot terhelik.
Skoumal Gergely főépítésvezető elmondta: a napokban elvégzett műveletnél elsősorban a híd betolásához használt segédhíd deformálódott el; a megcsúszott hídkonzolt alátámasztották. Hozzátette: a szerkezetet visszaemelik a helyére és kijavítják a sérüléseket.
A 8-as főút Márkót elkerülő, új szakasza összesen mintegy 4 kilométer; a 276 méter hosszú völgyhídon kívül a kétszer két sávos főúton két eltérő szintű csomópontot is épít a kivitelezési munkákat közbeszerzési eljáráson elnyert BBSW Márkó Konzorcium.
Az elkerülő út építése mintegy ötmilliárd forintba kerül, az útszakasz átadásának tervezett határideje december vége.
Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására