Az Instagram az elmúlt egy évben komoly figyelmet fordított a tartalomgyártókra, ennek eredményeként pedig egy újabb, igen fontos változást vezetett be: az érintettek mostantól fizetőfal mögé rejthetik el az általuk közzétett bejegyzéseket: fotókat és Reels videókat – írja a hvg.hu.
Azoknál a bejegyzéseknél, ahol a tartalom exkluzív, a felhasználók egy korona ikonját láthatják, valamint az erre vonatkozó szöveget olvashatják.
További újdonság, hogy a tartalomgyártók mostantól akár 30 emberrel is tarthatnak csoportos csevegést az előfizetőik számára. Ezek a csevegések 24 óra elteltével automatikusan leállnak. A követők hozzáférhetnek majd a tartalomgyártó előfizetői oldalához is, ahol egy helyen láthatják majd a fizetős fotókat, videókat és a korábbi élő közvetítéseket.
Az Instagram még januárban kezdte el tesztelni az előfizetői rendszert és a fizetőfalat. Akik előfizetnek egy tartalomgyártóra, egy lila jelvényt is kapnak, ami a hozzászólásoknál és az üzeneteknél is látszódik az illető neve mellett.