Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Lewis Hamilton, a Mercedes brit versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Bahreini Nagydíján a szahíri pályán 2019. március 31-én.
Nyitókép: MTI/EPA/Valdrin Xhemaj

Eldőlt, hogy Lewis Hamilton ott lesz-e az idényzárón

Igen.

A hétszeres világbajnok brit Lewis Hamilton több negatív koronavírustesztet is produkált, így rajthoz állhat a Forma-1-es Abu-Dzabi Nagydíjon, az idény pénteken kezdődő, utolsó versenyhétvégéjén.

A Mercedes 35 éves pilótája a múlt hétvégén nem állt csapata rendelkezésére a Szahíri Nagydíjon. Helyét honfitársa, George Russell (Williams) vette át, akit pedig a teszt- és tartalékversenyző Jack Aitken helyettesített.

Hamilton kedden a közösségi oldalán azt írta, már jobban érzi magát, erőnléti edzést is végzett, a világbajnokság szezonzáró futamán pedig ott akar lenni az autóban. Hamilton eddig Bahreinben tartózkodott, és mivel csütörtökön lejárt a karanténkötelezettsége, elutazhatott Abu-Dzabiba.

A Bahreinben rendezett Szahíri Nagydíjon a 22 éves Russell sokáig az élen állt, de a csapat boxutcai hibája, valamint egy defekt miatt végül kilencedik lett.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×