eur:
393.67
usd:
364.6
bux:
0
2024. március 29. péntek Auguszta

Keszthely mégsem akarja a B.my.Lake fesztivált

Nem örülnek a térség és város vezetői az elektronikus zenei fesztiválnak.

 

 

Az eredeti tervek szerint Zamárdiból az idén Keszthelyre költözne a B.my.Lake elektronikus zenei fesztivál, de amint az mfor.hu megírta, Manninger Jenő, a térség fideszes országgyűlési képviselője egyeztetett Ruzsics Ferenc polgármesterrel, és arra jutottak, hogy a keszthelyi rendeletek nem teszik lehetővé a Balaton-parton ilyen zenei fesztivál megtartását. A Facebook-oldalára posztoló képviselő szerint ilyen zenei fesztivál nem illik a város turisztikai képéhez sem, és csak akkor lehetne megrendezni, ha a városban lakók többsége beleegyezne.

A fesztivál szervezői is a Facebookról értesültek a hírről, és egyeztetést kezdeményeztek a polgármesterrel. "Szeretnénk mindenkit megnyugtatni, hogy továbbra is a keszthelyi Zala kempingben készülünk megszervezni a B.my.Lake fesztivált" - írták a szervezők.

A megbeszélés elkezdődött, mert Manninger Jenő egy újabb, hétfői bejegyzésben azt írja, eredmény ért el, mert "megkezdődtek a tárgyalások a szervezők s az önkormányzat között; és a szervezők már több plusz ingyenes programot felajánlottak Keszthelynek, és azt is, hogy tárgyalnak a körülményekről".

Címlapról ajánljuk
A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

300 eurónál is többe kerülhet az idei húsvéti bevásárlás Szlovákiában. A Partners piackutató vállalat számításai szerint, 5 százalékkal kénytelenek többet költeni erre az emberek, mint tavaly. Az élelmiszer drágább, a húsvéti díszítés kicsit olcsóbb lett. Egyre több ünnepi asztalon jelenik meg a bárányhús.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.02. kedd, 18:00
Káel Csaba
a MÜPA vezérigazgatója, filmügyi kormánybiztos
Spanyol szupervonat-gyártót vennének magyarok - Miért izgalmas ennyire a Talgo?

Spanyol szupervonat-gyártót vennének magyarok - Miért izgalmas ennyire a Talgo?

Pár hónapja már voltak pletykák, március elején pedig hivatalossá vált, hogy spanyol vonatgyártót venne egy magyar befektetői csoport, több mint 200 milliárd forintért. A hírek szerint a spanyol kormány igyekszik keresztbe tenni a Talgo nevű cég felvásárlásának, és nemrégiben felbukkanhatott egy újabb potenciális vevő is, így korántsem biztos a siker. Összeszedtük, hogy hol tart most a sztori, hogy mit gyárt pontosan a Talgo, és hogy miért kell ennyire a spanyol cég a magyar befektetőknek.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×