Hatékonyabbá vált és így növelte első félévi nyereségét a MOL romániai vállalata. Emellett az osztrák OMV-hez tartozó román Petromnak eladtak harminc benzinkutat, és csak tizenegy másikat vásároltak tőle. Így viszont kutanként 11,4 százalékkal nőtt az üzemanyag-eladás a tavalyi első félévihez képest.
A cég az elkövetkezőkben is a kiskereskedelmi hálózatra koncentrál, tovább folytatva a hatékonyság növelését. Célja az optimális országos lefedettség elérése, az üzemanyagkártyák számának a növelése.
Az idén a MOL Romania mintegy 15,4 eurót fektet be kilenc töltőállomás megnyitásába, a 2008-2010 között időszakban pedig továbbra is ilyen ütemben folytatja a beruházásokat, közölték a MOL román egységénél.
A MOL Romania piaci részesedése az első félévben átlagosan 11,7 százalékos volt.
Kritikus az árvízhelyzet Gönyűn, ahol 820 centi közelében tetőzhet a Duna