Ma van a "borszerda". Az akcióhoz csatlakozó vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő magyar borokat 50 százalékos kedvezménnyel kínálják. A Borszerda 2009 a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósul meg, célja a minőségi magyar borok kulturált fogyasztásának népszerűsítése - tudtuk meg Szabó Borbálától.
A Magyar Bormarketing Kht. belföldi programmenedzsere az Inforadio.hu kérdésére elmondta: összesen 437 étterem és borszaküzlet csatlakozott az akcióhoz. Budapesten mintegy 150 étteremben van április 29-én 50 százalékos kedvezmény.
Az esemény szervezésében a Bormarketing Kht. kommunikációs partnere a Magyar Turizmus Zrt. Az akcióhoz borkereskedők, pótsofőr- és taxitársaságok is csatlakoztak - tudtuk meg Szabó Borbálától.
A Borszerda akcióhoz azok az éttermek és vendéglátóhelyek csatlakozhattak, amelyek vállalták, hogy április 29-én az á la carte kínálatukban szereplő valamennyi magyar bor árából 50 százalékos kedvezményt nyújtanak, illetve minden megrendelt főétel mellé egy pohár bort grátisz kínálnak a ház borából. Az akció egész nap érvényben van.
Ha a csatlakozó vendéglátóhelyen nincs "ház bora", úgy egy vörös és egy fehér tételt az akció napjára annak neveznek ki.