A csütörtöki viharok után van erre szükség, sárlavina zúdult a sínekre.
Vonatpótló hajó is segíti a közlekedést - a pótlóbuszok mellett - a szobi vonalon, Nagymaros-Visegrád megálló és Zebegény között péntektől - tájékoztatta a Mávinform az MTI-t.
A menetidő 30-35 perc a két kikötő között, a hajójáratokon a vasúti bérleteket, igazolványokat és vasúti menetjegyeket elfogadják - írták.
A hajójáratok reggelente a zebegényi és a nagymarosi kikötőből is 6, 7 és 8 órakor indulnak.
Napközben a nagymarosi kikötőből 10:10-kor, 12:10-kor, 14:10-kor és 16:10-kor indul menetrend szerinti hajó Zebegénybe.
Zebegényből menetrend szerinti hajó indul Nagymaros érintésével Visegrádra: 11, 13, 15 és 17 órakor.
Az esti csúcsidőszakban a hajójáratok a zebegényi és a nagymarosi kikötőből is 18, 19 és 20 órakor indulnak - közölte a Mávinform.
A vonatközlekedés azért szünetel, mert a csütörtöki viharban
a Nagymaros és Szob közötti vasúti pályaszakaszra sárlavina zúdult a hegyoldalról.
Emiatt a Budapest-Szob vonalon a vonatok csak Nagymarosig közlekednek, onnan indulnak vissza a Nyugati pályaudvarra. A pótlóbuszok Nagymaros és Szob között Kóspallag-Márianosztra útirányon át, illetve Szob-Szob alsó-Zebegény útirányon viszik az utasokat. A Szob/Párkány határállomáson ki- és belépő nemzetközi vonatok kerülő útirányon át közlekednek, Komárom, illetve Rajka érintésével.
KezdőlapBelföldVihar után - Hajóval (is) pótolják a vonatot a Dunakanyarban
Sokkal több a megműveletlen hazai szőlőterület, mint a korábbi években. A probléma mára a nagy hagyományokkal és presztízzsel rendelkező borvidékeket is elérte. Az Agrárszektor főszerkesztője azt mondta az InfoRádióban, hogy folyamatosan romlik a munkaerő minősége is, miközben egyre több gazdaság veszteséges, így valószínűleg nehéz évek várnak a magyar borágazatra.
A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.