A Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője az InfoRádióban elmondta: a mobilszolgáltatókra érkezett a legkevesebb panasz, ezer ügyfélre mindössze három.
A vezetékestelefon-szolgáltatásra az ügyfelek 28 százalékának, a kábeltévé-szolgáltatásra 15 százaléknak volt panasza.
Az internet-szolgáltatással volt a legtöbb baj: az ügyfelek 42 százaléka panaszkodott emiatt - tette hozzá Márton György.
A legtöbb baj a szolgáltatás minőségével, illetve ennek elhárításával volt, de érkeztek kifogások az ügyfélszolgálattal és a számlázással kapcsolatban is.
A panaszokról a szolgáltatóknak kell jelentést tenniük a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak. A kifogásokat előbbieknek is nyilvánosságra kell hozni, valamint az NHH honlapján is megtalálhatók.
![Fair play - Megszólalt Léon Marchand Milák Kristófról](/images/site/articles/lead/2024/07/1722459617-lRhHG2U5G_xs.jpg)
Fair play - Megszólalt Léon Marchand Milák Kristófról