eur:
396.27
usd:
367.3
bux:
73550.81
2024. augusztus 1. csütörtök Boglárka

Az internet-szolgáltatókra érkezett a legtöbb panasz

A hírközlési szolgáltatások közül az internettel volt a legtöbb probléma Magyarországon - derült ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság által összesített panaszokból, fogyasztói véleményekből.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője az InfoRádióban elmondta: a mobilszolgáltatókra érkezett a legkevesebb panasz, ezer ügyfélre mindössze három.

A vezetékestelefon-szolgáltatásra az ügyfelek 28 százalékának, a kábeltévé-szolgáltatásra 15 százaléknak volt panasza.

Az internet-szolgáltatással volt a legtöbb baj: az ügyfelek 42 százaléka panaszkodott emiatt - tette hozzá Márton György.

A legtöbb baj a szolgáltatás minőségével, illetve ennek elhárításával volt, de érkeztek kifogások az ügyfélszolgálattal és a számlázással kapcsolatban is.

A panaszokról a szolgáltatóknak kell jelentést tenniük a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak. A kifogásokat előbbieknek is nyilvánosságra kell hozni, valamint az NHH honlapján is megtalálhatók.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

A magyar szakszövetség tiltakozik Hámori Luca negyeddöntős ellenfele miatt

A MÖSZ a Magyar és a Nemzetközi Olimpiai Bizottságnál is hivatalos levélben fog tiltakozni, amiért Hámori Lucának a tavalyi világbajnokságról magas tesztoszteronszintje miatt kizárt algériai Imane Heliffel kell összecsapnia.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.08.02. péntek, 18:00
Nagy Sándor Gyula
Latin-Amerika kutató, a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi tanára
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×