A bútorcsalád egy asztalból és az azt körülvevő négy zsámolyból áll. A központi egység maga az asztal, ennek üveglapja alatt helyezték el a japán kutatók azt a négy érzékelőt, amely letapogatja a rápakolt tárgyak színét és tömegét.
A szenzorok az emberi szem számára nem érzékelhető frekvenciájú vörös, zöld és kék fényeket bocsátanak ki a tárgyra, és regisztrálják, hogy melyeket veri vissza.
Az asztalban elhelyezett számítógép jelet küld a négy zsámolynak, ezek pedig kivetítik azt a színárnyalatot, amely a lehető legjobban hasonlít az asztallapon elhelyezett tárgy színére.
A színek még pulzálnak is, sötétednek és világosodnak az emberi légzés tempójában, hogy még élőbbnek tűnjenek, és keverednek, "összefolynak", ha több, különböző árnyalatú tárgy kerül az asztalra.
A különleges bútorokat Macujama Sinja és kollégái alkották meg. Szerintük itt az ideje, hogy a lakberendezési tárgyak is interaktívvá váljanak.
A Fuvapica bútorok ötletének alapja egy ősi japán eszme, amely szerint az istenek ott vannak minden ember alkotta tárgyban, legyen az egy asztal, vagy egy pár evőpálcika.
Találtak Budapesten egy körforgalmat, ahol nem érvényesek a KRESZ szabályai