Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
A koronavírus-járvány terjedése miatt védőruhát viselő egészségügyi alkalmazottak dolgoznak a madridi Ifema kongresszusi központban kialakított ideiglenes sürgősségi kórházban 2020. március 22-én. Pedro Sánchez kormányfő bejelentette az eredetileg jövő hétvégéig tartó szükségállapot meghosszabbítását újabb két héttel. Spanyolországban több mint 3500 újabb koronavírus-fertőzést igazoltak az elmúlt huszonnégy órában, ezzel az eddig kiszűrt betegek száma meghaladta a 28500 főt.
Nyitókép: MTI/EPA-EFE/Madridi regionális kormány

Az eddigi legdrámaibb adat érkezett Spanyolországból

Már közel ötezren haltak meg a koronavírus-járvány következtében az ibériai országban.

A hivatalos spanyol adatok szerint az utóbbi 24 órában 769-en haltak meg. Ez az eddigi legmagasabb szám. Csütörtökön 655, szerdán 738 áldozatról érkezett hír.

(Az oldalunkon legtöbbször hivatkozott portál, a Worldometers.info adatai most 493 új áldozatról írnak, ennek az időintervallumbeli különbség az oka.)

Spanyolországban már 4858 halottja van a fertőzésnek,

ezzel továbbra is itt a legrosszabb a helyzet Olaszország után.

A fertőzöttek száma 7871-gyel emelkedett, és 64 ezer fölé nőtt.

A gyógyultak száma 9357, míg 4100-an súlyos állapotban vannak.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 7. 10:20
×
×
×
×