Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.1
bux:
0
2025. december 25. csütörtök Eugénia
Cars Parked On Street In European City In Sunny Summer Day. Background
Nyitókép: bruev/Getty Images

Mire tippel, melyik autómárkák vezetői a legagresszívabbak? – itt a felmérés

A brit kutatás alapján a prémiummárkákat vezető sofőrökről nincsenek túl jó véleménnyel az emberek, de számos más előítéletet is felszínre hozott a felmérés.

Egy piackutatással is foglalkozó brit cég, a MoneySuperMarket összegyűjtötte, mit gondolnak az emberek a különböző autómárkákat vezető sofőrökről, illetve milyen jelzővel illetnék őket. A vezess.hu cikke szerint húsz országból összesen 4800 személy töltötte ki a kérdőívet. Arra voltak kíváncsiak, hogy a megkérdezettek szerint mely autómárkákat vezető sofőrökre jellemző leginkább, hogy

  • túl gyorsan mennek,
  • túl lassan mennek,
  • túl agresszívan, veszélyesen vezetnek,
  • ügyetlenkednek a parkolásnál,
  • nem használják az irányjelzőket.

A válaszok alapján nem szerepeltek túl jól a prémiummárkák, továbbá a felmérés bizonyos előítéleteket is felszínre hozott. Alább olvasható, hogy a kutatás szerint hogyan vélekednek az egyes márkák tulajdonosairól az emberek. A legagresszívabbaknak a BMW-t és a Fordot vezetőket tartják. Zárójelben a szavazók százaléka szerepel, dőlt betűkel kiemelve pedig az a tulajdonság, mellyel a felmérés valamelyik kategóriájában abszolút első lett a márka.

  • BMW: túl gyorsan mennek (63%), túl agresszívak (44%), nem használnak irányjelzőt (32%), rosszul parkolnak (12%)
  • Tesla: rosszul parkolnak (17%), túl gyorsan mennek (24%), túl agresszívak (22%), nem használnak irányjelzőt (16%)
  • Mercedes-Benz: túl gyorsan mennek (51%), túl agresszívak (26%), nem használnak irányjelzőt (19%)
  • Audi: túl gyorsan mennek (46%), túl agresszívak (25%), nem használnak irányjelzőt (15%)
  • Ford: túl agresszívak (30%), rosszul parkolnak (14%), nem használnak irányjelzőt (12%)
  • Kia: túl lassan mennek (27%), rosszul parkolnak (12%)
  • Hyundai: túl lassan mennek (23%), rosszul parkolnak (13%)
  • Toyota: túl lassan mennek (25%)
  • Volvo: túl lassan mennek (24%)
  • Subaru: túl gyorsan mennek (23%)
  • Honda: túl lassan mennek (21%)

Címlapról ajánljuk
Blanckenstein Miklós: ünnepkor beavatódunk abba a helyzetbe, és tisztázzuk a legfontosabbat – karácsonykor a Jézussal való kapcsolatot

Blanckenstein Miklós: ünnepkor beavatódunk abba a helyzetbe, és tisztázzuk a legfontosabbat – karácsonykor a Jézussal való kapcsolatot

„A szeretet szót kell kicsit pontosítani, mert ténylegesen ilyenkor mindenki próbálja kifejezni a másik felé a szeretetét, ez benne van. De ez az Isten szeretetének az ünnepe, hogy ő szeret minket, mert megtestesült és eljött ez a mag. Hogy ebből adódóan mi is megpróbálunk egy hasonló gesztussal jelen lenni a másik életében, az a következmény” – mondta Blanckenstein Miklós az InfoRádió Aréna című műsorában, arra a kérdésre, hogy a karácsony egy katolikus pap szempontjából is a szeretet ünnepe-e.

Az űrből fognak ellenőrizni – ismertette az új, 20 pontos béketervet Volodimir Zelenszkij

Az ukrán elnök első alkalommal vázolta fel Ukrajna és az Egyesült Államok között megvitatott 20 pontos béketerv-javaslat főbb pontjait, amelyek szerinte alapul szolgálhatnak az Oroszországgal háború lezárását célzó jövőbeli megállapodásokhoz. A magyarokat is érintő vállalás is szerepel a tervezetben.
VIDEÓ
Nem kell külföldre vinni a pénzt, degeszre keresheted magad a magyar tőzsdén!

Nem kell külföldre vinni a pénzt, degeszre keresheted magad a magyar tőzsdén!

Az elmúlt évek egyszerű tőzsdei receptje 2025-ben látványosan felborult. Miközben a forint nagyot erősödött a dollárral szemben, az amerikai részvénypiac forintban számolva alulteljesített, a magyar tőzsde viszont harmadik éve hozott kiemelkedő, 30 százalék feletti hozamokat. A hazai piacon eközben új sztorik nőttek fel, mint a 4iG és a Rába, de a nyomatékot még mindig az OTP adja, ezek a sztorik olyan árfolyamemelkedést produkáltak, amik 2025 befektetési sztárjaivá tették őket, és 2026-ra is fontos tanulságokat hagytak maguk után.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×