Hegyi Attila neve az Albatros Party Service révén jól ismert a magyar cateringszakmában. Számos cég tulajdonosa és vezetője, rendkívül céltudatos üzletember, aki gyorsan és ösztönösen dönt mindenben. A cateringtevékenység mellett mára több más üzletágban érdekelt, köztük irodaházak éttermeinek és kávézóinak üzemeltetésében is.
Eredeti területe mellett az utóbbi években a fine dining szcénában is kivívta az elismertséget. A budapesti Pasztell étteremmel idén a 2020-as eredményekhez képest öt helyezést előreugorva a Dining Guide TOP100 Étteremkalauz dobogósai között, a 2. helyen végzett.
Az egykori Tama étteremből lett Pasztell éveken át kereste magát az éttermi piacon, jelenleg viszont annak ellenére telt házas estekkel büszkélkedhet, hogy Budapest belvárosában egyelőre igen változékony képet mutat az éttermi telítettség. A Bajcsy-Zsilinszky úton található butikéttermet gyakran nevezte a sajtó ékszerdoboznak, többek között erről is kérdezte a Dining Guide Hegyi Attilát:
„Hihetetlen mennyiségű időm, energiám és akaratom van a Pasztell történetében. Az egészséges piaci versenyen túl mind a catering, mind a fine dining világa egy rendkívül zárt közösség. A Tamával, aztán a Pasztell-lel rengeteget kellett bizonyítanunk azért, hogy egyáltalán elfogadjanak minket. Most a belvárosban egyébként is jól mennek a fennmaradt topéttermek, de nekünk sokat kellett küzdenünk ezért. Mára már mondhatom, nagyon közel állunk ahhoz a célhoz, amit anno kitűztem."
A teljes interjú elolvasható a Dining Guide – Jammertal Arcok rovatában.
Ez a cikk a Dining Guide-dal együttműködésben készült.