eur:
395.27
usd:
364.23
bux:
65859.65
2024. március 19. kedd Bánk, József
Számítógépen vásárolható autópálya e-matrica kinyomtatható ellenőrzőszelvénye 2017. január 5-én.
Nyitókép: MTI Fotó: Szigetváry Zsolt

Két újabb magyar autópálya-szakasz lesz fizetős

Napokon belül átadják az M35-ös autópálya Debrecen és Berettyóújfalu közötti szakaszát, illetve az M4-es sztráda első három kilométeres, Berettyóújfalu melletti részét - január elsejétől fizetni kell a használatukért.

Palkovics László innovációért és technológiáért felelős miniszter Magyar Közlönyben december 15-én megjelent sztrádadíj-fizetést módosító rendeletéből kiderül, hogy két új út is fizetőssé válik. Eszerint az M35-ös autópálya Debrecen és az M35-M4 csomópontja közti útszakasz, beleértve a jelenleg még ugyancsak átadás előtt lévő M4-es egy részét is, január 1-jétől tartozik az útdíjköteles utak közé - írja a haon.hu.

Hajdú-Bihar megyében egyszerre két autópálya is épül: az M35-ös Debrecentől már Berettyóújfaluig ér, ugyanakkor elkezdődött az M4-es kivitelezése is, mégpedig két szakaszban. Ennek az első, csomóponti részét adják át várhatóan csütörtökön, míg a második ütemben Berettyóújfalu és Nagykereki közötti közel 27 kilométeres sztrádarészt 2019 végén vagy 2020 első negyedévében helyezik forgalomba.

Címlapról ajánljuk
Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek
aréna

Seremet Sándor: Vlagyimir Putyin az a rangidős vezető, akire történelmi igénye van az orosz népnek

Vlagyimir Putyin 87 százalékos választási győzelme nagyjából megfelel az orosz szavazói szándéknak – mondta Seremet Sándor az InfoRádió Aréna című műsorában. A Magyar Külügyi Intézet vezető kutatója beszélt az oroszok rangidős vezető iránti történelmi vágyáról, az orosz média működéséről, a Kreml bástyáiról és arról is, hogy rövid távon a szankciós ütéseket képes kiállni az orosz gazdaság.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.03.19. kedd, 18:00
Hankó Balázs
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért és felsőoktatásért felelős államtitkára
Svájci rendőr szigor kellene a még több európai gáz- és árampiaci integráció helyett

Svájci rendőr szigor kellene a még több európai gáz- és árampiaci integráció helyett

Reménykedtem benne hogy a magyar sajtó nem fogja átvenni a Bruegel intézet egy hónapja kiadott jelentését az európai energiapiacok működéséről. Alábecsültem a Portfolio éberségét – a múlt héten jelent meg egy remek összefoglaló a Bruegel tanulmányáról. Mint közgazdasági elméleti dokumentum, az eredeti jelentés kiváló, gyakorlati szempontból azonban sajnos néhány felvetése félreérthető. Ez azért veszélyes, mert az európai energiaszabályozás jelen pillanatában minden félreértés a piac ellen dolgozik. A szabályozó testületek Csiperózsika álmukat alusszák, a politikusok hárítanak ("... van független EU és nemzeti regulátor is, Őket tessék keresni ..."). Ha mégis valami zavar kerül a rendszerbe (és sajnos a fenti Bruegel elemzés egy ilyen potenciális zavar lehet), akkor annak a vége rendszerint az, hogy a liberalizált piac nem működik, tessék mindent visszaállamosítani.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×