A plusz pénzből 75 milliót a hídfelújítási munkákra, 225 milliót pedig a közvilágítás korszerűsítésére fordítanak. A beruházás költségét az növelte meg, hogy össze kellett hangolni a hídrekonstrukciós munkálatokat a 4-es metró és a budai főgyűjtő csatorna építésével.
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes elmondta, hogy a villamosforgalom az év végén indulhat meg a Szabadság hídon, egyelőre még csak ideiglenes közvilágítás mellett. A végleges dísz- és közvilágítás jövő májusban készül el a közúti járműforgalom megindulásával egyidőben.
Hosszabb villamospálya
A közgyűlés egyhangú szavazással elfogadta, hogy az 1-es villamos vonalát a második ütemben a Budafoki úttól a Fehérvári útig hosszabbítsák meg 2011 végéig.
A már korábban elfogadott első ütemben jövőre megkezdik az 1-es villamos átvezetését a Lágymányosi hídon a Budafoki útig. A vonalfejlesztés harmadik ütemében a tervek szerint az Etele térig járna a villamos. A második ütem 3,5 milliárd forintba kerülne, a költségek egy részére uniós pályázatot nyújtanak be.
Kevesebb felújított út
Kevesebb utat újít fel a főváros a tervezettnél 2010-ig. Az erről szóló módosító javaslatot az MSZP-SZDSZ koalícióval többször is együtt szavazó MDF támogatásával fogadta el a Fővárosi Közgyűlés.
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes egyebek mellett azzal indokolta a változtatást, hogy ha most nem döntenek, akkor csúszik a felújítások jövő évi kezdése. Közölte, hogy a módosítással a Thököly útnak a Keleti pályaudvar és a Dózsa György út közti része 2010 májusára készülne el a 4-es metró felszíni munkáinak keretében.
Az új program alapján 2010-ig 19,5 milliárd forintot fordítanának útrekonstrukcióra, amelyből 7,1 milliárdot az államtól várnak, és nem 300, hanem csak 130 kilométernyi út újulna meg.
Magyar érettségi - ezek a feladatok állították kihívás elé a diákokat