Az olasz cégnél azt várják, hogy a módosítások hatására több kerékcserét láthatnak a nézők,
szeretnék, ha a versenyek többségén két kiállás lenne.
Ezt a célt szolgálja az is, hogy a keverékek az ideinél általánosságában is lágyabbak lesznek, azaz valójában a narancssárga színnel megjelenő szuperkemény keverék a 2017-es szezon kemény keverékének felel meg - írta a hosszabbitas.hu.
Here's our 2018 #Fit4F1 tyre-spotting guide! https://t.co/GkK0BDxMtm pic.twitter.com/nW8mbMPPq4
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 2017. november 23.
“Ez a leglágyabb keverék, amit az F1-ben készítettünk” – magyarázta a Pirelli versenyekért felelős menedzsere, Mario Isola. “Úgy döntöttünk, amellett, hogy mindegyik keveréket egy lépéssel tovább lágyítjuk, egy még lágyabb összetételű gumit is bevezetünk, ez a rózsaszín hiperlágy.”
Ezeket a gumikat elsősorban azokon a pályákon lehet majd használni, ahol extrém alacsony a gumikopás szintje.
A hiperlágy gumik oldalfalát rózsaszínnel fogják befesteni. Az elnevezést egyébként a szurkolók választhatták ki a közösségi médiában, a voksolók 62%-a szavazott erre.