eur:
394.08
usd:
368.38
bux:
66376.55
2024. április 25. csütörtök Márk

Tapsi Hapsinak köszönheti gazdagságát a Milan

Amerika mindent megtesz, hogy megfertőzze lakóit a soccerrel. Az európai labdarúgás eddig nem tudott csatát nyerni a baseball-lal, a tojáslabdás futball-lal, vagy a jégkoronggal és a kosárlabdával szemben - például azért, mert nem alakult ki a tömegbázisa. A Warner Brothers, a világ legnagyobb szórakoztatóipari vállalata azonban újra támadásba lendült.

Újra, mondhatnánk, mert harminc évvel ezelőtt már meghatározó szerepet játszott Pelé, a futballkirály New Yorkba csábításában, illetve az ottani labdarúgás aranykorszakában.

A recept ezúttal különleges: a cég rajzfilmhőseit párosították futballsztárokkal. A Warner Brothers először a világ - a megnyert nemzetközi trófeák tekintetében - legeredményesebb futballklubjával, az olasz AC Milannal kötött szerződést.

Ennek alapján olyan termékeket dobott piacra, amelyek az AC Milanhoz köthetők. Megszületett, például, Milanello, az új, nyilvánvalóan amerikai mintára készült kabalafigura, egy vörös fejű ördög.

Mindenki jól jár

Óriási sikert aratott, nagy része van abban, hogy a Milan rövid idő alatt is 50 százalékkal növelni tudta az ajándéktárgyak eladásából befolyó, eddig sem csekély, bevételeit.

Ugyanakkor természetesen mindkét fél profitál az üzletből. A Warner Brothers már régóta népszerű reklámfiguráit társította egy-egy Milan-játékoshoz.

Kengyelfutó Gattuso, Tasmán Ancelotti és Tapsi Maldini

A Kengyelfutó gyalogkakukk reklámszövege Born to Run, Futásra született lett, Gennaro Gattusóval.

Tapsi Hapsival, a népszerű nyúllal Paolo Maldini alkot párt, a Born to Stay Young, "Fiatalnak maradni született" mondattal. Carlo Ancelotti, az edző a Tasmán Ördöggel fényképezkedett.

Mindkét fél a profit növekedését reméli az együttműködéstől, az első időszak alapján nem is ok nélkül. A Milan az elmúlt hónapokban a Manchester United és a Real Madrid mögé, a világ harmadik leggazdagabb klubjává lépett elő.

A Warner Brothers pedig máris új területeket kezdett becserkészni: szerződést kötött a Barcelonával, a Manchester Uniteddel, a Juventusszal és a Paris-Saint-Germainnel is.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Az Egyesült Államok lépett a TikTokkal szemben, ketyeg az óra a kínai vállalatnak

Az Egyesült Államok lépett a TikTokkal szemben, ketyeg az óra a kínai vállalatnak

A platform jelenleg a legnépszerűbb a fiatalok körében, és amellett, hogy rengeteg időt töltenek el rajta, a megjelenő tartalmak jelentős befolyással vannak a felhasználókra politikailag is. A meghozott törvény arra kényszeríti a kínai vállalatot, hogy amerikai kézbe adja tengerentúli leányvállalatát, ám az államvezetés úgy is dönthet, hogy titkos technológiává nyilvánítja az algoritmust, így viszont 170 millió felhasználó maradhat hoppon.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.25. csütörtök, 18:00
Bóka János
európai uniós ügyekért felelős miniszter
Alig mozdult az amerikai részvénypiac

Alig mozdult az amerikai részvénypiac

Reggel az ázsiai tőzsdéken kedvező hangulatban telt a kereskedés, ezt követően azonban Európában és Amerikában is elfogyott a lendület délutánra a tőzsdéken. Az üzemanyagárakról szóló bejelentést követően is erős a Mol, az olajcég árfolyama  2 százalékos pluszban zárt. Amerikában kis mértékű, vegyes irányú elmozdulás volt látható. Hasonló témákkal is foglalkozunk a május 16-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Regisztráció és jelentkezés itt.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×