A nyolcvanezer lakosú Saint-Denis etnikailag Franciaország egyik legkevertebb településének számít, ezért az Inaya nevet viselő bolt elsősorban az afrikai, indiai, pakisztáni és közel-keleti származású nőket és férfiakat célozza, de a tulajdonosok hangsúlyozzák: a fehér bőrűeket sem felejtik el.
Egyikük a Le Parisien napilapnak nyilatkozva azt mondta, a vállalkozásuk valóságos küldetés, amely arról szól, hogy minőségi árut és szolgáltatást kínáljanak egy olyan vevőkörnek, amelyre más boltokban egyáltalán vagy alig fordítanak figyelmet. A 36 éves Leslie Carombo példaként az afrikai nőket említette, akiknek a bőre nagyon száraz, ezért sajátos krémekre, kozmetikumokra, illetve e jellegzetességüket figyelembe vevő tanácsra van szükségük.
A sajátos vevőkörre való tekintettel a termékek egy jelentős része külföldről, az Egyesült Államokból, Dél-Afrikából, Jordániából vagy Marokkóból származik, és ezek egy részét a bolthoz tartozó szépségszalonban használják majd fel. Az Inaya alapítói máris arra készülnek, hogy rövid idő alatt boltjukat országos hálózattá fejlesztik.
A vállalkozás beindítását a külvárosi fejlesztések elősegítésére megalakult, Lakótelepi Vállalkozás Angyalai nevet viselő befektetési alap segítette. A szervezetet két éve hozta létre egy arab származású, külvárosi fiatal vállalkozó, és tanácsadói között mások mellett a Rotschild család egyik tagja, Eric de Rotschild is megtalálható.
Közzétette a rendőrség a verőcei hajóbaleset után eltűntek fotóit