eur:
397.71
usd:
367.71
bux:
89971.53
2025. március 22. szombat Beáta, Izolda
Nyitókép: Pixabay.com

Új tulajdonoshoz kerül a Boci csoki és más finomságok

Több klasszikus hazai csokoládé is a Cerbona égisze alá kerül, miután megvásárolták őket a Nestlétől.

Bejelentette a Nestlé, hogy eladja a Boci, a Melba és a Párizsi Kocka védjegyeit a Cerbonának - számolt be róla a vállalat magyarországi oldalán. Mint írják, a Bocit és a többi érintett márkát a Nestlé 1991-ben, a privatizáció során vásárolta meg a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt.

"Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a BOCI, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon" - mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezetője. Hozzátette, ezzel párhuzamosan a Boci eladása lehetővé teszi a vállalat számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.

Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója így kommentálta az adásvételt:

"Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100 százalékban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő Boci, Melba és Párizsi Kocka.

Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket."

Annak érdekében, hogy az ellátás az átállás során is folyamatos legyen, a Nestlé tovább gyártja majd az érintett termékeket az átmeneti időszakban. Mint írják, a cég elsődleges prioritása, hogy a vásárlók továbbra is élvezhessék a Boci csokoládét anélkül, hogy költségingadozások következnének be.

Mint írják, fontos megjegyezni, hogy az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni. Ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtják végre, mindig a Boci márkát meghatározó kivételes standardok szerint.


VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
Kutatás: a fogyasztás csökkentése helyett könnyű elcsábulni a környezetbarát termékek vásárlására

Kutatás: a fogyasztás csökkentése helyett könnyű "elcsábulni" a környezetbarát termékek vásárlására

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Ember-Környezet Tranzakció Intézet kutatása szerint hiába aggódik valaki a bolygó sorsáért, inkább környezetbarát termékek vásárlásával nyugtatja a lelkiismeretét, mintsem csökkentené a fogyasztását. A témáról Buvár Ágnes, az Ember-Környezet Tranzakció Intézet tudományos munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.24. hétfő, 18:00
Mráz Ágoston Sámuel a Nézőpont Intézet vezetője
Závecz Tibor a Závecz Research Piac- és Társadalomkutató Intézet ügyvezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×