Megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márkanév alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – értesült a HWSW a cég elnök-vezérigazgatójától, Amanda Nelsontól.
Az Európai Bizottság július közepén hagyta jóvá, hogy a Vodafone-csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát. Ezzel lett a Vodafone Magyarország a UPC Magyarország 100 százalékos tulajdonosa.
A márkahasználat egységesítése a kezdetek óta a tervek része volt, ugyanis a Liberty csak az akvizíciót követő hároméves időszakra adott engedélyt az új tulajdonosnak a UPC és Németországban a Unitymedia márkanevek használatára.
A UPC és a Vodafone egyes szolgáltatásainak és arculati elemeinek egységesítése már megkezdődött, az új tulajdonos szeptember elején jelentette be az első olyan kedvezményeket, melyek azoknak szólnak, akik vezetékes- és mobilszolgáltatásokkal egyaránt rendelkeznek az egyesült cégnél, vagyis UPC-előfizetők voltak és rendelkeznek vodafone-os szolgáltatással is.
A Vodafone Magyarország nem kívánja tovább értékesíteni a UPC Mobil díjcsomagokat, melyeket a UPC Magyarország még mint virtuális mobilszolgáltató vezetett be 2014. novemberében. A jelenlegi UPC Mobil előfizetők a határozott idejű szerződési időszak végéig használhatják jelenlegi formában a szolgáltatást, ezt követően új tarifát ajánl nekik a Vodafone.
A UPC márka beolvasztásával jövő áprilistól a szolgáltató által kínált összes vezetékes elérés Vodafone márkanéven lesz elérhető a UPC szolgáltatási körzeteiben.