Nem eléggé ügyfélorientáltak a magyar szervezetek, intézmények, vállalatok a Target Nemzetközi Személyzeti Csoport legfrissebb felmérése szerint. Probléma a szervezetlenség és a bürokrácia is.
A "szociális kompetencia" ugyanakkor magas, fontosak a cégen belül a személyes kapcsolatok - tette hozzá Klemens Wersonig ügyvezető igazgató. Az informális kapcsolatok ápolásában régióelsők vagyunk.
Kifejtette: a magyar menedzsmentek nagyon kreatívak, de hiányzik a szervezettség és a hatékonyság, és a felelősségvállalásban is lenne még mit javítanunk. Mi vagyunk a legkevésbé dinamikusak és mi viseljük a legrosszabbul a kritikát.
Ezért aztán a felmérésben elég rosszul minősítették hazánkat, a régióban az utolsó előtti helyen végeztünk, Bulgária előtt. Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, de még Romániában is jobbak az állapotok. Így mi vagyunk az ötödikek.
Hanganyag: Hlavay Richárd