A Gazdasági Versenyhivatal közleménye szerint a Pannon mobilszolgáltató többször nem, vagy nem megfelelő módon adott tájékoztatást arról, hogy a reklámokban szereplő árak feltétele a hűségnyilatkozat aláírása.
A fogyasztók megtévesztésének minősült az is, hogy a Pannon GSM a részletre vásárolható készülékeknél nem közölte, hogy a hirdetett ár csak kezdőrészlet, így a vevőnek azon felül további kifizetéseket is vállalnia kell.
A GVH szerint a hűségnyilatkozat azért számít lényeges tulajdonságnak, mert alkalmas a fogyasztó "fogva tartására", ezáltal jelentős piaci hatása van.
A versenyhatóság nem valamennyi reklámeszköz, hanem csak a kampányban alkalmazott egyes reklámokkal szemben emelt kifogást.
A televíziós reklámokban, az óriásplakátokon a fogyasztókhoz eljutó fő üzenethez képest kisebb betűvel szereplő, a figyelem felhívására nem alkalmas módon elhelyezett közlések nem válnak a tájékoztatás részévé, azokat a fogyasztók nem minden esetben érzékelték.
Új jogköröket kaphatnak a háziorvosok és a szakrendelők, jöhet az uniós pénz