Szerda lett a magyar bor ünnepnapja: a torkos csütörtök mintájára megszületett a borszerda. Az első borszerda április 29-én lesz, ezen a napon az akcióhoz csatlakozó vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő magyar borokat 50 százalékos kedvezménnyel kínálják.
A Borszerda 2009 a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósul meg, célja a minőségi magyar borok kulturált fogyasztásának népszerűsítése - tájékoztatott Szabó Borbála, a Magyar Bormarketing Kht. belföldi programmenedzsere.
Megbízott ház bora
Az akcióhoz azok az éttermek és vendéglátóhelyek csatlakozhatnak, amelyek vállalják, hogy április 29-én az á la carte kínálatukban szereplő valamennyi magyar bor árából 50 százalékos kedvezményt nyújtanak, illetve minden megrendelt főétel mellé egy pohár bort grátisz kínálnak a ház borából. Az akció egész nap érvényben lesz. Ha a csatlakozó vendéglátóhelyen nincs "ház bora", úgy egy vörös és egy fehér tételt az akció napjára annak neveznek ki.
Az esemény szervezésében a Bormarketing Kht. kommunikációs partnere a Magyar Turizmus Zrt., együttműködő partner a METRO nagykereskedelmi áruház. Az akcióhoz borkereskedők, pótsofőr- és taxitársaságok is csatlakoznak - tudtuk meg Szabó Borbálától.
A rendőrség szerint gond van az új Sió-zsilippel