INFORÁDIÓ
2022. november 26. szombat
Virág

lidl

csaló

közösségi média

Belgrád, 2018. október 11.Vásárlók a Lidl áruházlánc egyik új üzleténél Belgrádban 2018. október 11-én. A német cég ezen a napon megnyitotta első tizenhat szerbiai diszkontáruházát. (MTI/EPA/Koca Sulejmanovic)

Nyereményjátékokkal próbálkoznak csalók a kék-sárga diszkontláncnál

Infostart

Hamis Facebook és Instagram profilokra hívja fel a Lidl.

A közösségi oldalak neve általában tartalmazza valamilyen formában vállalatunk nevét (pl. „Lidl Fans”). - írja a Lidl a Facebook-oldalán.

A profilok hamis nyereményjátékokat hirdetnek, amik sok esetben egy külső oldalra vezetnek, ahol személyes adatokat kérnek el, továbbá fizetésre szólítanak fel a nyeremény fejében.A cég felhívja a figyelmet, hogy "vállalatunk soha nem kér térítést vagy bankkártya adatokat" a nyereményekért cserébe.

Nyitókép: MTI/EPA/Koca Sulejmanovic
A címlapról ajánljuk

×
×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018