Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 21. vasárnap Tamás

Kevésbé vagyunk édesszájúak

Csökken a karácsonyi édességek népszerűsége - derül ki az egyik piackutató cég vizsgálatából. A magyar háztartások kevesebb mint egyharmada vásárol csokoládémikulást.

Az elmúlt három évben a csokimikulás-forgalom hektikusan alakult: 2003-ban 9, 2004-ben 5 százalékos mennyiségnövekedést mértek, 2005-ben azonban fél százalékkal már csökkent a kereslet.

A magyar háztartások alig egyharmada vásárol csokifigurát az év végi ünnepek alkalmával - tette hozzá Kovács Krisztina.

A magyar különlegességnek számító szaloncukorból is kevesebb fogyott az elmúlt három évben.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Orbán Viktor: már újabb oka is van a háborúra az uniós országoknak, mert odatették a pénzüket Ukrajnába

A Digitális Polgári Körök által szervezett háborúellenes gyűlések közül a legnagyobbra került sor Szegeden szombaton, a Lázár János országjárásának szegedi programjával összekötött eseményen felszólalt a kormányfő is. Arról beszélt, hogy 2026 az utolsó választás az európai háború előtt, a szankciók és a háború 20 milliárd eurót vett el Magyarországtól, a javító-nevelő intézetek most nem jól működnek, a büntetés-végrehajtás alá kell rendelni őket.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×