eur:
389.66
usd:
363.21
bux:
68186.42
2024. május 3. péntek Irma, Tímea

Kevésbé vagyunk édesszájúak

Csökken a karácsonyi édességek népszerűsége - derül ki az egyik piackutató cég vizsgálatából. A magyar háztartások kevesebb mint egyharmada vásárol csokoládémikulást.

Az elmúlt három évben a csokimikulás-forgalom hektikusan alakult: 2003-ban 9, 2004-ben 5 százalékos mennyiségnövekedést mértek, 2005-ben azonban fél százalékkal már csökkent a kereslet.

A magyar háztartások alig egyharmada vásárol csokifigurát az év végi ünnepek alkalmával - tette hozzá Kovács Krisztina.

A magyar különlegességnek számító szaloncukorból is kevesebb fogyott az elmúlt három évben.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Rendkívüli belpolitikai vihar lett egy atomerőműves cikkből Németországban

A havonta megjelenő, elemzésekre, illetve háttérjelentésekre összpontosító népszerű Cicero című magazin azt állította, hogy az atomerőművek egy évvel ezelőtti végleges leállításáról született döntés meghozatala előtt kulcsfontosságú szakértői információkat hallgattak el az atomenergia alkalmazásának legfőbb ellenzője, a zöldpárti gazdasági miniszter előtt.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.03. péntek, 18:00
Bakondi György
a miniszterelnök belbiztonsági főtanácsadója, a Stratégiai Tanácsadó Testület tagja
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×