eur:
390.16
usd:
365.42
bux:
0
2024. május 1. szerda Fülöp, Jakab
Nyitókép: Unsplash.com

Bővíti MI-arzenálját a Google

A cég két új, mesterséges intelligenciával működő funkciót indít a hirdetők számára, amelyek automatikusan megtalálják a legjobb hirdetési helyeket a vállalat felületein.

Míg a Google már korábban is bevezetett AI-eszközöket a hirdetők számára, most már arra használja a technológiát, hogy segítsen a márkáknak konkrétabb célokat elérni a hirdetéseikkel írja a Reuters, melynek hírét a Portfolio szemlézte.

A Demand Gen nevű új funkciók egyike a mesterséges intelligenciát használja arra, hogy a hirdető fotó- és videóhirdetéseit több termékben is elhelyezze, például a Gmailben, a YouTube feedben és a Shortsban, amely a YouTube rövid formátumú videós alkalmazása.

A Google közlése szerint a második új funkció a mesterséges intelligencia segítségével találja meg a hirdetések legjobb pozícióját, azaz maximalizálja a hirdető videóhirdetéseinek megtekintését. A korai tapasztalatok azt mutatják, hogy

a hirdetők átlagosan 40 százalékkal több videónézettséget kaptak az új eszközzel

olvasható.

Címlapról ajánljuk
Az új otthonfelújítási programban az építőanyagok árait is össze lehet hasonlítani

Íme a részletek
Az új otthonfelújítási programban az építőanyagok árait is össze lehet hasonlítani

Egy árfigyelő rendszer is része lesz az új otthonfelújítási programnak. A Gazdasági Versenyhivatal által már jelenleg is működtetett árfigyelőhöz hasonló megoldással az építőanyagok áráról tájékozódhatnak majd azok, akik korszerűsíteni szeretnék ingatlanjukat. Így kiválaszthatják az olcsóbb termékeket kínáló kereskedőket - nyilatkozta az InfoRádiónak Balogh Lászlót, az ingatlan.com vezető gazdasági elemzője.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×