eur:
412.88
usd:
400.24
bux:
84701.12
2025. január 17. péntek Antal, Antónia
Nyitókép: Unsplash.com

Bővíti MI-arzenálját a Google

A cég két új, mesterséges intelligenciával működő funkciót indít a hirdetők számára, amelyek automatikusan megtalálják a legjobb hirdetési helyeket a vállalat felületein.

Míg a Google már korábban is bevezetett AI-eszközöket a hirdetők számára, most már arra használja a technológiát, hogy segítsen a márkáknak konkrétabb célokat elérni a hirdetéseikkel írja a Reuters, melynek hírét a Portfolio szemlézte.

A Demand Gen nevű új funkciók egyike a mesterséges intelligenciát használja arra, hogy a hirdető fotó- és videóhirdetéseit több termékben is elhelyezze, például a Gmailben, a YouTube feedben és a Shortsban, amely a YouTube rövid formátumú videós alkalmazása.

A Google közlése szerint a második új funkció a mesterséges intelligencia segítségével találja meg a hirdetések legjobb pozícióját, azaz maximalizálja a hirdető videóhirdetéseinek megtekintését. A korai tapasztalatok azt mutatják, hogy

a hirdetők átlagosan 40 százalékkal több videónézettséget kaptak az új eszközzel

olvasható.

Címlapról ajánljuk

Újabb részletek: súlyos múltja volt a szlovákiai késes támadónak

Az ellenzéki Slovensko mozgalom lemondásra szólította fel Robert Fico szlovák miniszterelnököt a csütörtökön Szepesófaluban történt, két halálos áldozatot követelő késes támadás után. A 18 éves elkövetőről kiderült, már gyermekként is viselkedési zavarral küzdött.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.01.17. péntek, 18:00
Farkas Vajk
az Alapjogokért Központ madridi irodavezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×