eur:
394.28
usd:
371.27
bux:
0
2024. április 16. kedd Csongor
Nyitókép: Unsplash

Zavaró funkció érkezik az Instagramra, minden felhasználót érint

Hamarosan már a keresési eredmények között is lehetnek hirdetések, de a hirdetők akár eseményekhez is küldhetnek nekünk emlékeztetőt.

Bizonyára kevés felhasználó fog őszintén örülni az Instagram két új hirdetési funkciójának, melyekkel még több bevételre tenne szert a szolgáltatást tulajdonló Meta – írja a hvg.hu.

Az Instagram megkezdi a keresési találatok közötti hirdetések tesztelését. A platform példájában a felhasználó a bőrápolás kifejezésre keresve találkozik egy kapcsolódó hirdetéssel, ami meg is van jelölve egy „szponzorált” felirattal:

A tesztelés után a Meta a következő hónapokban széles körben is bevezeti majd az új hirdetési funkciót.

A másik újdonság a Reminder Ads nevet viseli, és azt a célt szolgálja, hogy a cégek még könnyebben emlékeztessék vagy értesítsék a felhasználókat például valamilyen jövőbeni eseményről . Az Instagram-felhasználók maguk iratkozhatnak fel az ilyen eseményekre, és három értesítést is kapnak a szolgáltatástól: egy nappal és 15 perccel az esemény kezdete előtt, valamint annak indulásakor. Ezzel a lehetőséggel minden hirdető élhet.

Címlapról ajánljuk
Egeresi Zoltán az Arénában: súlyos üzenetet kapott Erdogan, de a hatalma nincs veszélyben

Egeresi Zoltán az Arénában: súlyos üzenetet kapott Erdogan, de a hatalma nincs veszélyben

Recep Tayyip Erdogannak ez lehet az utolsó ciklusa államfőként, hiszen a török alkotmány szerint nem indulhat több alkalommal a pozícióért. 2028-tól valóban új elnöke lesz Törökországnak? Erről, valamint a március 31-i önkormányzati választások jelentőségéről is beszélt Egeresi Zoltán Törökország-kutató, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem munkatársa az InfoRádió Aréna című műsorában.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.16. kedd, 18:00
Kaiser Ferenc
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×