Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Supka Attila, a Budapest Honvéd vezetőedzője az OTP Bank Liga 5. fordulójában játszott Budapest Honvéd - MOL Vidi FC mérkőzésen az Új Hidegkúti Nándor Stadionban 2018. augusztus 18-án. A címvédő MOL Vidi FC 3-0-ra legyőzte a Budapest Honvédot.
Nyitókép: MTI/Kovács Tamás

Nagy bajban a patinás magyar futballklub

A menesztett edző, Supka Attika az elmaradt járandóságai miatt feljelentette a Haladást.

Supka Attila feljelentette korábbi munkaadóját, a Haladást, mert többhavi bérével tartozik neki a klub – értesült a csakfoci.hu. Az élvonalból a nyáron búcsúzó szombathelyi klub NB II-es indulása is veszélybe került a nyáron, de végül elindult a másodosztályban: 20 mérkőzés alatt mindössze 15 pontot gyűjtött és a 18., kieső helyen áll.

A csapatot működtető gazdaságt társaság taggyűlésén kiderült, a játékosoknak már kéthavi bérével tartozik a klub, amelyet feljelentett az MLSZ-nél a korábbi edzőpáros, Supka Attila és Híres Gábor, mivel ők sem kapták meg a járandóságukat. A követelés jogosságát igazolta is a szövetség, vagyis mindenképpen fizetnie kell a Haladásnak, ha nem akar súlyos büntetést.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×