"Ha valaki minden reggel 9 órakor felhívja ugyanazt a számot, és csak harminc másodpercig beszél, akkor elég nagy bizonyossággal állíthatjuk, hogy a feleségének szólt haza" - hangsúlyozta a programot forgalmazó cég termékmenedzsere.
Robert Picton elismerte, hogy szolgáltatásuk nem egyedülálló, hiszen több cég is foglalkozik híváselemzéssel. Õk azonban az elsők, akik az így kapott információt egyenesen at adott vállalat vezetőinek juttatják el.
Kód sem kell
A rendszer ráadásul azokon a munkahelyeken is működik, ahol a munkatársaknak nem szükséges egy személyre szóló kódot beütni, hogy telefonálni tudjanak.
Az új rendszer használata révén 10-15 százalékkal csökkenthetik telefonszámlájukat a cégek, nem is beszélve arról a nyereségről, amelyet az alkalmazottak termelnek, ha nem telefonálhatnak, tette hozzá.
A rendszer ráadásul csak a notórius telefonálókat "bünteti", azoknak a kiszűrésére koncentrál, akik órákat lógnak a telefonon, és hatalmas számlákat csinálnak magánhívásaikkal a munkáltatójuknak.