A Vodafone, DIGI és Invitel integrációjával létrejött új cég, a One Magyarország megnyitotta első budapesti szaküzletét. Az eseményen Fekete Péter, a 4iG Csoport vezérigazgatója az InfoRádiónak nyilatkozva kijelentette: a 4iG a 2018-as tulajdonosváltást követően egy jelentős növekedésen ment keresztül, aminek 15 milliárd forint árbevétellel vágtak neki, és mára közel 700 milliárd forint árbevétele van a cégnek. A telekommunikáció az árbevétel körülbelül 85-87 százalékát adja, ami egy tudatos növekedés eredménye.
"Az elmúlt három évben láthattuk azt, hogy a 4iG Csoport megvalósította a telekommunikációs szektorok konszolidációját. Megvásároltuk Magyarországon a Digit, az Invitech-et, az Antenna Hungáriát tőkeemelésen keresztül, majd a Vodafone Magyarországot, és ezen távközlési cégek integrációja a mostani újrabrandeléssel gyakorlatilag megvalósul. Ez egy olyan iparág, amiben szeretnénk hosszú távon tevékenykedni" – szögezte le a cégvezető, hozzátéve, hogy jelentős növekedési lehetőségeket lát nemcsak Magyarországon, de a régióban is, amit ki is kívánnak használni.
Az egyebek között Montenegró, illetve Albánia telekommunikációs piacán is jelen lévő cég a Nyugat-Balkánon, illetve a közép-kelet-európai régióban növekedne.
"Nem gondolom, hogy mindenhol szeretnénk megjelenni Európában. Ez a nyugat-balkáni, illetve a közép-kelet-európai régió az, amit szeretnénk magunkénak kialakítani. Azt gondolom, van arra lehetőség, hogy új országokban is megjelenjünk a következő évek során. Ez egy komoly munka. Amikor voltak lehetőségek arra, hogy Montenegróban, illetve Albániában cégeket vásároljunk, azzal éltünk is. Meg is csodálatosítottuk ezeket az akvizíciókat. Azóta a konszolidációra helyezzük a hangsúlyt, viszont most is látunk lehetőséget új vállalatok megvásárlására, ami reményeink szerint a következő egy-két évben materializálódni fog" – fogalmazott a 4iG Csoport vezérigazgatója.