Bár a termékek értékesítését nézve jelentős túlsúlyt képviselnek a könyvek, illetve a hozzá kapcsolódó úgynevezett könyvszerű termékek, a Bookline már rég nem csupán internetes könyváruház volt, hiszen a drogériától a játékokon át a műszaki cikkekig, lakásdekorációig minden más megtalálható volt benne - érvelt a most már Shopline Webáruház Nyrt. elnök-vezérigazgatója az InfoRádiónak.
Starcz Ákos hozzátette: a Shopline név egy univerzális webáruházra utal, de a Bookline nevet sem dobták el, a könyvek, kulturális termékek aloldalaként működik tovább. Az elnök-vezérigazgató szerint egy internetes vállalkozást nem lehet olyan egyszerűen átnevezni, mint egy telekommunikációs céget vagy bankot, mert a forgalom jelentős része az internetes keresőkből jön, azaz mostanra komoly webcím rangokat ért el a társaság. Ha teljesen új az internetes cím, akkor ezt az előnyt elvesztenék. A felhasználók így bármelyik nevet ütik be a keresőbe, megtalálják a webáruházat - tette hozzá Starcz Ákos.
Tehát a Shopline ernyőmárkaként funkcionál a jövőben, amely virtuális polcokat biztosít majd több saját almárkának. A 10 éve működő társaság január elejétől Bookline Nyrt. helyett hivatalosan is Shopline Webáruház Nyrt. lett.
Hanganyag: Panulin Ildikó