Az ügyvezető igazgató szerint sokat fejlődött az OTP az elmúlt évtizedben, a bankcsoport most új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik. Balogh Gabriella közölte: a változás egyik jele, hogy az OTP nevet péntektől csupa kisbetűvel írják.
A zöld színhez a társaság ragaszkodott, mivel Magyarországon ez alapvetően a bankhoz kötődik, s nemzetközileg sem foglalt még olyan mértékben mint más színek. Balogh Garbiella szerint a direktkommunikációs eszközök segítségével a változás bevezetésének költsége bankcsoport szinten 1 milliárd forint alatt lehet.
Péntektől új logó
Az új logó péntektől lép hatályba, s nem csak az OTP Bankra, hanem az egész csoportra érvényes lesz, így érinti a nemzetközi érdekeltségeket is. A váltás tavasszal kezdődik Romániában, Szerbiában és Horvátországban, majd nyáron Szlovákiában folytatódik. Bulgáriában csak az arculat frissítésére kerül sor.
Az OTP ügyvezető igazgatója közölte: az új logó bevezetése egy integrált kampány keretében pénteken indul. A kampány keretében a Millenáris Parkban megnyílik a "Bizalompark". Megindul a bankfiókok átalakítása, és átalakulnak az ATM-ek is.
A bankfiókok átalakítása szorosan illeszkedik a bankfiókok felújítási hullámához, amelynek keretében idén 70 bankfiókot újítanak fel teljesen. A teljes fiókhálózat átalakítása 2008 végére befejeződik Magyarországon, négy külföldi országban az összes fiók megújul az idei év végére.