A forgalom növekedéséből szinte valamennyi légitársaság profitálhatott: rekord forgalomról számolt be egyebek mellett a Lufthansa - 51,3 millióan utaztak a német légitársasággal tavaly -, a SAS skandináv légitársaság, az Air Berlin, a svájci Swiss, vagy az ír Ryanair, amely decemberben ismét több utast szállított, mint hatalmas brit versenytárs, a British Airways. Erre tavaly augusztusban már volt példa.
A brit légitársaság egyszersmind azt is bejelentette, hogy a diszkont légitársaságok támasztotta verseny éleződése miatt átszervezi regionális üzletágát, s csökkenti a jegyek árát bizonyos útvonalakon: a csökkenés mértéke elérheti a 40 százalékot, így egy egyirányú jegy 25 fontsterlingnél indulhat Nagy-Britannián belül. A regionális járatokon, illetve a rövid távú európai útvonalakon nem lesz business osztály, az ételért-italért fizetni kell, kivéve a Heathrow, Gatwick és London City repülőtérről induló járatokat.
Ez azt jelenti, hogy a BA gyakorlatilag újraindítja a "fapados" járatokat, amit 2001-ben szüntetett meg, amikor eladta 1998-ban alapított olcsó jegyű légitársaságát, a Go céget.
Újfajta bűncselekménytípus jelent meg Ferihegyen, léptek a rendőrök