eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Nyitókép: Pixabay

Az influenszerek hatékonyságát is vizsgálták, meglepő az eredmény

Arra voltak kíváncsiak egy felmérésben, hogy honnan szerzik az információkat a vásárlók.

A fogyasztók 85 százaléka internetes keresőkből tájékozódik a kedvezményes ajánlatokról – közölte a Bónusz Brigád és a GKID (korábbi nevén GKI Digital) közös felmérésének eredményét a vg.hu. A második legnépszerűbb tájékozódási forrás a közösségi média, a válaszadók csaknem fele innen szerzi az ismereteit: a 18–29 évesek 66 százaléka tájékozódik innen, ha vásárolni akar valamit. Úgy tűnik, a hírlevelek is fontos forrásai az ismereteknek, ezekből szintén a válaszadók majd fele szerez információt. Itt is kirajzolódik azonban egy generációs különbség: míg a 18–29 éveseknek csupán harmadára, addig a 40 év feletti válaszadók felére jellemző ez.

Barátoktól, ismerősöktől a kutatásban részt vevők harmada kér segítséget, támpontokat vásárlás előtt, ám a 18–24 évesekre ez még jellemzőbb: közülük minden második a kortársaihoz fordul információkért. Kuponos oldalakról minden harmadik ember tájékozódik, ez az arány a 30–39 évesek között a legmagasabb (41 százalék). Egy-egy szolgáltató nyomtatott újságjából mindössze 13 százalékuk kap hírt az akciókról, de a 25–39 évesek közül csak 6-7 százalék forgatja az akciós újságokat.

A kutatás szerint az influenszerek ajánlásai csupán a potenciális vásárlók 2 százalékát befolyásolják egy szolgáltatás melletti elköteleződésben.

A válaszadók 22 százalékánál előtérbe került a visszaválthatóság, a határidő módosításának lehetősége, illetve minden ötödik válaszadó rövidebb időre tervez előre, és inkább az utolsó pillanatban foglal utazásokat, szolgáltatásokat.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
Tavaly már Indiában adták el a legtöbb elektromos háromkerekűt - Így zöldítené közlekedését a világ legnépesebb országa

Tavaly már Indiában adták el a legtöbb elektromos háromkerekűt - Így zöldítené közlekedését a világ legnépesebb országa

A világ legnépesebb országában, Indiában a légszennyezettség súlyos problémákat okoz, az országban találhatók a világ legszennyezettebb levegőjű városai. Emiatt is egyre sürgetőbbé vált India tiszta energiára való átállásának elindítása, amelynek egyik kulcsa a közlekedés elektrifikációja és az áramtermelés átállítása nem fosszilisenergia-alapú megoldásokra. Emellett a kritikus ásványi anyagok beszerzésének és újrahasznosításának stratégiai tervei is kulcsszerepet játszanak az ország energiaátmenetében.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×