eur:
389.38
usd:
363.17
bux:
68131.85
2024. május 2. csütörtök Zsigmond

Beperelte Madonnát a Triumph

eperelte Madonnát a Materiel Girl (anyagias lány) márkanevű divatkollekciójának elnevezéséért az L.A. Triumph kaliforniai ruházati cég.

A kaliforniai központi kerületi bíróságra benyújtott keresetében a vállalat közölte, a Material Girl elnevezést 1997 óta használják, "folyamatosan adnak el hasonló ruházati termékeket hasonló kiskereskedelmi cégeknél hasonló áron, és Madonnanának valamint újonnan alapított kereskedelmi cégének nincs joga ezzel a márkanévvel a megnevezett helyeken kereskedni.

A Madonna és lánya által közösen tervezett Material Girl nevű divatmárkát két héttel ezelőtt kezdte meg árusítani a Macy's amerikai áruházlánc. A tanévkezdéshez kínált ruhák, pólók, nadrágok, hátizsákok,
cipők, kézitáskák és más kiegészítők kizárólagos forgalmazója az amerikai áruházlánc, amely nemcsak mintegy
200 üzletében, hanem honlapján is árulja a márkát.

A Like a Virgin című album egyik slágere után elnevezett kollekciót az 51 éves világsztár és 13 éves lánya, Lourdes gondolta ki és rajzolta meg az Iconix Brand Group divatcéggel együttműködve. Az árakat a diákok pénztárcájához szabták, 12 és 40 dollár (2350 és 7800 forint) között mozognak. Az árképzésnél a gyerekdivatra
szakosodott üzletek árait vették figyelembe.

Címlapról ajánljuk
Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: más várnak a háziorvosok, és mást a kamara

Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: más várnak a háziorvosok, és mást a kamara

A háziorvosok kollegiális vezetője, Békássy Szabolcs azt mondta az InfoRádióban, hogy a Belügyminisztérium által nemrég elrendelt ellenőrzések célja hosszú távon nem a bírságolás, hanem egy átfogó kép kialakítása az egészségügyi ellátórendszer humánerőforrás helyzetéről. A Magyar Orvosi Kamara főtitkára pedig arról beszélt, hogy főként financiális okai lehetnek a nem megfelelő hatékonyságú kórházi munkavégzésnek.

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa (NMHH) által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését – közölte a hatóság kommunikációs igazgatósága.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×