Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
A MÁV első, saját gyártású, belföldi forgalomra szánt másodosztályú InterCity (IC+) kocsija a forgalomba állításának napján a Déli pályaudvaron 2020. február 13-án. Az utasok a Zalaegerszegre közlekedő Göcsej InterCity járaton utaztak először az új járművön.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Nagy a baj egy fontos vasútvonalon Nyugat felé, leszállították az utasokat a vonatról egy baleset miatt

Elgázolt egy embert a vonat vasárnap a déli órákban a Győr-Moson-Sopron vármegyei Babót térségében, egy vasúti átjáróban, ezért késésekre és hosszabb menetidőre kell számítani.

A katasztrófavédelem közleménye szerint a szerelvényen utazó 38 utasnak a kapuvári hivatásos tűzoltók segítettek biztonságosan átszállni a mentesítő járatra.

A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. (GYSEV) tájékoztatása szerint a baleset miatt a Budapest és Sopron között közlekedő Scarbantia InterCityk közlekedésében a délutáni órákban késésekre, hosszabb menetidőre, kimaradó, illetve rövidebb útvonalon közlekedő járatokra is lehet számítani.

Mint írták, a Sopronból 12 óra 21 perckor induló Scarbantia InterCity (IC 995) kerülő útirányon, Szombathelyen át, hosszabb menetidővel közlekedik.

A Fertőszentmiklósról és Kapuvárról utazókat Csornáig pótlóbusz szállítja.

A győri fővonalon felszálló utasok a következő Railjettel (rjx 61) utazhatnak, amely ezért Komáromban és Tatán is megáll, és azon elfogadják a Scarbantia IC-re váltott jegyeket is - olvasható a közleményben.

A kisalfold.hu pedig arról ír, hogy "egyelőre homály fedi, kit gázolt el a vonat Babótnál. A helyszínen csupán egy kerékpár árválkodik, gondosan letámasztva a kőkorláthoz. A szerelvény az átjárótól néhány száz méternyire állt meg".

Címlapról ajánljuk
Jövőre 77 400 milliárd forint sorsáról döntenek Brüsszelben – mutatjuk, hova ömlenek az uniós pénzek!

Jövőre 77 400 milliárd forint sorsáról döntenek Brüsszelben – mutatjuk, hova ömlenek az uniós pénzek!

Az év végére megszületett a döntés a 2026-os uniós költségvetés végleges formájáról. Miközben az Európai Parlament relatíve nagy sikerként könyvelhette el, hogy a tagállamokat sikerült meggyőznie a források növeléséről, az így allokált mintegy 300 millió euró csak töredéke a 200 milliárd euróhoz (77 400 milliárd forinthoz) közelítő jövő évi keretnek. Ugyan a változtatások jelzésértékűek, fontos szem előtt tartani azt is, hogy az összkép relatíve keveset változott a ciklus 2020-as kezdetén elképzeltekhez képest, így cikkünk most tételesen végigmegy azon, hogy mire költ majd az Európai Unió 2026-ban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×