INFORÁDIÓ
2022. január 20. csütörtök
Fábián, Sebestyén

facebook

letiltás

felmérés

digitális

A magyar cégek harmadát tiltotta már le a Facebook

A magyar cégek harmadát tiltotta már le a Facebook

Infostart

Az okokról ezeknek a vállalkozásoknak az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott.

A magyar kkv-k között messze a leggyakoribb marketingeszköz a Facebook, 83 százalékuk használja hirdetésre, és bár egyre kevésbé bíznak benne, nem tudnak kilépni belőle, mert a bevételük tetemes része függ tőle – írja a Világgazdaság a Marketing Commando friss kutatása alapján.

A Facebookon céges oldalt, hirdetési fiókot vagy csoportot használó kkv-k 32 százaléka már szenvedett el valamilyen letiltást. A letiltások az esetek 54 százalékában okoztak kárt, árbevételkiesést vagy pluszköltséget, amelynek összege átlagosan 1,2 millió forint. A hirdetési fiókot minden esetben sikerült visszaállítani a válaszadóknak, végleges letiltást a Facebook-használó válaszadók 1,5 százaléka kapott.

Az esetek 55 százalékában egyáltalán nem kaptak indoklást arról, hogy miért is tiltották le őket. A megkérdezettek 29 százaléka kapott valamilyen magyarázatot, de mindössze 9 százalék tartotta azt kielégítőnek. A fő problémát az okozza, hogy a nehezen értelmezhető és folyamatosan változó Facebook-felhasználói irányelvek között nem egyszerű eligazodni

Nyitókép: Pixabay
A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018