Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Változás jön az Árpád hídnál, erre figyeljen!

Forgalomkorlátozások lépnek életbe szerdától Budapesten az Árpád hídi metrómegálló környékén a 3-as vonal felújításának előkészületei miatt - közölte a BKV.

A vonalfelújítás idején pótlóbuszok szállítják majd az utasokat, most a közlekedésükhöz szükséges út- és forgalomtechnikai munkákat kezdik meg. A korlátozások várhatóan október végéig maradnak érvényben, és szakaszosak lesznek.

Augusztus 2. és 9. között a Róbert Károly körúton, a városból kifelé vezető oldalon, a Váci úti csomópont előtt a három forgalmi sáv közül a két szélső sávot lezárják. A Váci úton a belváros felé vezető oldalon, a Róbert Károly körúti csomópont előtt a szélső forgalmi sáv két rövid szakaszon nem lesz járható. A Váci útról jobbra az Árpád híd irányába kanyarodó forgalmi sávot pedig éjszakánként zárják le.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×