eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria

Hivatalos! A Mediaworks nem indítja újra a Népszabadságot

Nem indítja újra a Népszabadságot a Mediaworks - tette közzé az Opimus Group Nyrt. hétfőn a Budapesti Értéktőzsde honlapján.

 A tájékoztatás szerint a cég egyszemélyes leányvállalata, az Opimus Press Zrt. felkérésére a 100 százalékos tulajdonában álló Mediaworks Hungary Zrt. igazgatósága megvizsgálta a Népszabadság újraindításának lehetőségét.

Az igazgatóság "nem látja sem racionális lehetőségét, sem gazdasági megalapozottságát a Népszabadság című napilap újraindításának" - írták.

A Mediaworks kiadó október 8-án jelentette be, hogy felfüggesztette a Népszabadság nyomtatott és internetes formában történő kiadását a lap új koncepciójának kialakításáig, illetve megvalósításáig. A kiadó döntését közleményében azzal indokolta, hogy a Népszabadság példányszáma az elmúlt tíz évben 74 százalékkal, azaz 100 ezer példányt meghaladó mértékben csökkent, aminek következtében a lap 2007 óta több mint 5 milliárd forint veszteséget termelt, és idén is jelentős veszteséget halmozott fel.

Október 25-én a Mediaworks addigi tulajdonosa, a Vienna Capital Partners eladta a céget Opimus Press Zrt.-nek.

Címlapról ajánljuk
Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×