eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria

Átadták Deák téri BKK-ügyfélcentrumot

Átadták a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Deák Ferenc téri ügyfélcentrumát és a Földalatti Vasúti Múzeum új fogadótermét.

Az avatóünnepségen a főpolgármester arról beszélt: a cél, hogy kényelmes várost hozzanak létre, amelynek fontos ismérve a hatékonyság.

Tarlós István felidézte, hogy korábban kényelmetlenül, sorakozás után, egy kis rácsos ablaknál lehetett a papíralapú jegyeket, bérleteket megvenni.

Elmondta, hogy már négy modern BKK-ügyfélközpont működik és továbbiakat is létesítenek, emellett pedig 170-180 érintőképernyős automatánál kártyával is lehet vásárolni. A termináloknál szinten minden jegy- és bérlettípus megvásárolható, és a későbbi elektronikus jegyrendszer chipkártyáit is fogadni tudja - folytatta a főpolgármester, hozzátéve, hogy a következő ciklus végére 300 ilyen automata működik majd Budapesten.

Tarlós István kitért arra is, hogy a jegy- és bérletárak a rendszerváltás óta először csökkentek, és ez az ellenzéki aggályok ellenére nem okozott bevételcsökkenést, a szocialista-szabad demokrata éra végén 49,5 milliárd forint származott ezekből a bevételekből, míg tavaly 57 milliárd.

A Földalatti Vasúti Múzeumról szólva azt mondta: tiszteli "a nem szeretett politikai korszak" fővárosi közlekedési múltját. Az új fogadóteremben pótolták a hiányzó elemeket, felújították a Zsolnay-burkolatokat. Megjegyezte: Budapest hosszú távú közlekedésfejlesztési koncepcióját Balázs Mórról, a villamosvasút első igazgatójáról, a földalatti tervének megalkotójáról nevezték el.

Címlapról ajánljuk
Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×