Tarlós István az InfoRádiónak elmondta: a kivitelezők arról tájékoztatták, hogy mivel a 4-es metró már megkezdett beruházásnak számít, ez nem veszélyezteti az uniós támogatás elnyerését.
A főváros Fidesz-KDNP frakciószövetségének vezetője elmondta azt is: a Gellért téren a két alagút átjárhatóságát biztosító összekötő alagút körüli nehézségek megoldódni látszanak, így itt nem kell számítani időveszteségre.
Hozzátette: a metróépítés kapcsán új problémák is felmerültek. Tarlós István elmondta: nemcsak a Fővám téren fog állni hosszabb ideig az építkezés, hanem a Keleti pályaudvarig minden állomáson.
Az állásidő költsége több milliárdos lehet, és ezt a fővárosnak kell állnia - hangsúlyozta Tarlós István, aki szerint továbbra is kétséges, hogy a többletköltségeket a város akár részben is fedezni tudja-e a rendelkezésre álló pénzből.
Hanganyag: Szabó Zsuzsa