eur:
385.39
usd:
354.91
bux:
67866.13
2024. május 21. kedd Konstantin

A Fideszt a tárcák kommunikációs kiadása érdekli

A Fidesz arra vár választ az összes minisztériumtól, hogy mennyi pénzt költöttek el kommunikációs kiadásokra a 2002-es kormányváltás óta - mondta Ágh Péter, a Fidesz országgyűlési képviselője.

A Fidesz nevében írásbeli kérdésekkel fordulnak a tárcavezetőkhöz, akiknek 15 napjuk van válaszolni arra, hogy minisztériumuk, vagy annak jogelődje mennyi pénzt fordított hat év alatt kommunikációra, PR-ra, reklámkampányokra és politikai elemzésekre - mondta sajtótájékoztatóján az ellenzéki politikus.

Ágh Péter felhívta a figyelmet arra, hogy hétfői sajtóhírek szerint ismét kommunikációs szolgáltatásokat rendel meg a kormány több mint 6 milliárd forintért az Új Magyarország vidékfejlesztési terv reklámozására.

A fideszes képviselő emlékeztetett arra: miközben a kormány azt ígérte, hogy a megszorításokat magán kezdi, folyamatosan pazarolja az emberek pénzét. Erre példaként mondta, hogy tavaly a Miniszterelnöki Hivatal 120 milliót költött tanulmányokra, elmúlt öt évben pedig 5 milliárd forintot költöttek el ilyen célokra, több százezer forintért vásároltak egy-egy postásbiciklit, és 200 millióért készíttettek kormányszóvivői honlapot.

Ágh Péter szerint Gyurcsány Ferenc a hibás azért, mert szinte divatot csinált egy olyan kormányzati politikának, amely hazugságokat próbál eladni az emberek pénzén.

Címlapról ajánljuk

A hajózási szakértő elmondta, miért nem érzékelhette a becsapódást a szállodahajó legénysége

A Magyar Hajózási Országos Szövetség szóvivője szerint a motorcsónak valószínűleg nagy sebességgel haladt, a szállodahajó legénysége pedig nem érzékelte az ütközést, amit alátámaszthat a két jármű tömege közötti különbség is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.21. kedd, 18:00
Rigó Csaba Balázs
a Gazdasági Versenyhivatal elnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×