Kóka János miniszter elmondta: a közlekedési reform keretében a Volán-társaságok a minisztérium felügyelete alá kerülnek, fejlesztik a buszparkot, valamint összehangolják a MÁV és a Volán társaságok menetrendjét.
A miniszter közölte: igyekeznek az áruszállító tranzitforgalom nagy részét a gyorsforgalmi úthálózatra terelni, ezért a kamionoknak és teherautóknak az autópályákon kívüli útszakaszok használatáért is fizetniük kell.
Kóka János hozzátette: 900 millió forint költségvetési támogatással járulnak hozzá ahhoz, hogy a közúti fuvarozás egy részét a vasúton bonyolítsák le.
A tárcavezető szólt arról is, hogy új villamosenergia- és gáztörvényt kell alkotni; számításai szerint 2007 második felére mindkét piac megnyílhat.
Kóka János beszélt arról is, hogy az energiatakarékossági program végrehajtásával 2010-ig 40 milliárd forintot lehet megtakarítani az éves gázszámlából.
Magyar érettségi - ezek a feladatok állították kihívás elé a diákokat