Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Charles Leclerc, a Ferrari monacói versenyzőjének autója a Forma-1-es Magyar Nagydíjon a mogyoródi Hungaroringen 2025. augusztus 3-án.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Kerülhet bármennyibe: már most elfogyott bizonyos jegytípus a jövő évi Magyar Nagydíjra

Máris elképesztő érdeklődés mutatkozik a 41. Forma–1-es Magyar Nagydíj iránt. A jövő évi versenyre szóló belépők értékesítése azonnal megkezdődött a vasárnapi futam után, és van olyan jegytípus, ami már elfogyott és nem elérhető.

A Hungaroring büszkén mondhatja el magáról, hogy Monza után a második olyan helyszín, amely megszakítás nélkül szerepel a Forma–1-es naptárban. Ez a folytonosság rendkívül ritka a motorsport világában, és hozzájárul a pálya különleges presztízséhez.

A pálya építése 1985-ben kezdődött, és mindössze kilenc hónap alatt elkészült. Az 1986-os első versenyt Nelson Piquet nyerte, aki emlékezetes módon Ayrton Sennát megelőzve lett első.

A Hungaroring jegyárai az elmúlt években lépcsőzetesen drágultak, ehhez hozzájárult az infláció, a 2024-es futam után pedig korszerűsítették a pályát, természetesen a több milliárd forintos infrastrukturális fejlesztés is közrejátszott az árak változásában.

Ahogy azt már megszokhattuk, a tribünös jegyek fix ülőhelyet biztosítanak, általában jó kilátással a pálya adott szakaszára – írja az Index, ismertetve, hogy melyik a legolcsóbb és legdrágább elérhető jegy:

  • Legolcsóbb elérhető jegy: Vasárnapi junior állójegy (25 euró)
  • Legdrágább elérhető jegy: Hungaroring Platinum tribün (735 euró)

A további jegyárak ezen a linken érhetőek el. Sietni kell a vásárlással a rajongóknak, ugyanis van olyan jegytípus, ami már nem elérhető.

Jövőre július 26-án rendezik majd meg a Forma–1-es Magyar Nagydíjat az addigra teljes mértékben felújított Hungaroringen.

A 2026-os versenynaptárbam a Magyar Nagydíj a 13. állomás lesz. Az idény március első hétvégéjén, az ausztráliai Melbourne-ben rajtol és december első hétvégéjén, Abu-Dzabiban zárul majd. A mezőny öt kontinensen és 24 pályán versenyez a következő esztendőben, Madrid szeptember közepén debütál, mint az egyetlen új helyszín.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×