Március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven működik a Telenor, az új márkanévvel három országban, a magyar mellett a szerb és bolgár piacon is megjelent.
Dolezsai Gergely, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója az InfoRádióban elmondta, nemcsak nevet váltanak, hanem megújul a cég mobilapplikációja, és vadonatúj szolgáltatásportfóliót is kínálnak. Mostantól érhető el a Yettel Prime tarifacsalád, amelynek a különlegessége, hogy korlátlan belföldön felhasználható adatmennyiséget ad az ügyfeleknek.
"Azért kínáljuk ezt, mert hiszünk abban, hogy a márka tud minket abban segíteni, hogy kiegyensúlyozottabb életet éljünk, megtaláljuk a személyes egyensúlyunkat. Tudjuk azt, hogy mindenkinek mást jelent napszaktól, évszaktól és személytől függően is, hogy mit értünk egyensúly alatt, mi azt gondoljuk, hogy nekünk márkaként abban kell segítenünk, hogy a technológiával, az elérhető hálózattal, az általunk biztosított készülékekkel segítsünk abban, hogy az emberek megleljék az egyensúlyt, és aztán egyensúlyban tudják élni az életüket" – mondta Dolezsai Gergely.
A marketingkommunikációs igazgató kiemelte, a legfontosabb az, hogy az átmenet minél inkább zökkenőmentes legyen, és felhívta a figyelmet arra, hogy akik eddig is a Telenort használták és a mostani tarifáikat, mostani telefonszámukat megszokták és megszerették, nekik semmin sem kell változtatniuk.
"Ezzel párhuzamosan abban is hiszünk, ha jön egy új márka, mindenki elsősorban arra kíváncsi, hogy milyen újdonságokat tud hozni. Ennek az újdonságnak nagyon fontos része a most bejelentett Yettel Prime tarifacsalád" – mondta az igazgató, és hozzátette, az előző évben nagyon sikeres volt a Telenor, és azt remélik, hogy a megújuló kínálatuk még több embernek lesz vonzó.
"Úgy tekintünk erre, mint egy szuper lehetőségre. Megújítottuk a termékkínálatunkat és azt gondoljuk, hogy amit kínálunk, segít minket abban, hogy sikeres vagy még sikeresebb évet jelentsen nekünk 2022" – mondta Dolezsai Gergely.