INFORÁDIÓ 
2020. október 24. szombat
Salamon

műanyag

lidl

forgalmazás

Nagy lépéssel készül a Lidl

Nagy lépéssel készül a Lidl

Infostart

Az áruházlánc 2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

Az üzletlánc terve, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentse a műanyag felhasználását. Ennek első lépéseként a Lidl Magyarország 169 áruházában 2019 végéig megszünteti az egyszer használatos műanyag termékek, mint a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, valamint a műanyag fültisztító pálcikák értékesítését.

A vállalat beszállítóival együttműködve azon dolgozik, hogy az egyszer használatos műanyagok helyett, alternatív és újrahasznosítható anyagok felhasználásával állítsa elő a termékeket.

Második lépésben a Lidl arra törekszik, hogy az azonnal fogyasztható, azaz "ready to eat" és üdítőital termékek mellől folyamatosan kivonja az értékesítésből a hozzácsomagolt műanyag evőeszközöket és szívószálakat.

A cég azt tervezi, hogy 2019 év végéig minden raktárkészletét értékesíti, majd fokozatosan átáll a környezetkímélőbb alternatívákra.

A társaság az energiaitalok egységcsomagolásával indítja a műanyaghulladék visszaszorítására irányuló intézkedéseit: a sajátmárkás energiaitalok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, ennek eredményeként évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni - írta a cég tájékoztatása alapján a napi.hu.

A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018