eur:
411.18
usd:
392.1
bux:
79551.8
2024. november 25. hétfő Katalin

Így reklámozzák Budapestet külföldön

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindítja az első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát, a május 15-én induló és júliusig tartó nemzetközi kampányban online, print és televíziós felületeken hirdetnek majd a legfontosabb küldőpiacokon - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

A megújuló Budapest turisztikai arculat elmondása szerint a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot.

A Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál. A filmben egy fiatal pár visz át Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit viselik.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×