eur:
393.52
usd:
368.04
bux:
66552.25
2024. április 25. csütörtök Márk

Így reklámozzák Budapestet külföldön

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindítja az első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát, a május 15-én induló és júliusig tartó nemzetközi kampányban online, print és televíziós felületeken hirdetnek majd a legfontosabb küldőpiacokon - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.

A megújuló Budapest turisztikai arculat elmondása szerint a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot.

A Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál. A filmben egy fiatal pár visz át Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit viselik.

Címlapról ajánljuk
Döntött a kormány: három kérdésben is módosítják az alaptörvényt

Döntött a kormány: három kérdésben is módosítják az alaptörvényt

Megszűnik az igazságügyi miniszteri ellenjegyzés a kegyelmi ügyekben, viszont kiskorúkat érintő ügyekben nem lehet majd kegyelmet adni – jelentette be a Kormányinfón Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter. Két további kérdésben is módosul az alaptörvény. Május 8-én Budapestre látogat a kínai elnök.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.25. csütörtök, 18:00
Bóka János
európai uniós ügyekért felelős miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×