A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által közzétett Digitális Közönségmérési Tanács adatai szerint a második negyedévbena 15 évnél idősebb lakosság 73,3 százalékának, 6,12 millió felhasználónak volt internet-hozzáférése, körükben a felnőtt tartalmak a Vg.hu összefoglalója szerint meglehetősen népszerű.
15 és 24 év között (Z generáció) 94,2 százalék a "lefedettség", de majdnem ugyanekkora 24 és 40 év között (93). 57 év fölött 58,2 százalék a szám, 76 fölött viszont csak 6,3.
A közhasznú és linkgyűjtő oldalaknak 4,5 millió felett volt a látogatottságuk, de több mint 4 millió felett volt a közösségi médiafelületek látogatottsága is.
Az e-kereskedelem 3,78 millió látogatót vonzott, illetve 2,2 millióan felnőtteknek szóló tartalmat is fogyasztottak az interneten.
Leggyakrabban valamilyen mobileszközön, telefonon vagy tableten internetezett a magyar lakosság a második negyedévben, a létszámuk meghaladta az 5,22 milliót. Otthoni számítógépről 4,53 millióan böngésztek, a munkahelyről azonban csak 1,9 millióan interneteztek a vizsgált három hónapban.
2021 áprilisában 5,4 millió regisztrált felhasználója volt a Facebooknak és 2,1 millió az Instagramnak Magyarországon – ez a nagykorú lakosság 87, illetve 34 százaléka.