A brit Glastonbury Fesztivál szervezői nem mindennapi támadást intéztek saját vendégeik ellen. Azt állítják róluk, hogy túl öregek, hogy középosztálybeliek és túlságosan tiszteletreméltók.
Az online jegyeladások alapján kiderült, hogy az eddigieknél jóval gazdagabb és idősebb emberek voltak kíváncsiak a koncertekre idén.
A szervezők azt mondják: szeretnék visszacsalogatni a 16-18 éves korosztályt, az emberek ugyanis azt mondják róluk, hogy kezdenek elközéposztályosodni.
A szervezők ráadásul úgy vélik, hogy a tinik sokkal vidámabbak és bevállalósabbak, épp ezért aggasztja őket a demográfiai átalakulás.
A júniusban megrendezett zenei eseményre az interneten még áprilisban, alig két óra alatt adtak el több mint 137 ezer jegyet, amelynek darabja 150 fontba, azaz mintegy 55 ezer forintba került.
Sokak szerint az, hogy a jegyek nagy részét a világhálón értékesítették, hátrányosan érintette a tiniket, ugyanis azok jártak jól, akiknek gyors internetes kapcsolatuk van.
A szervezők ugyanakkor azt mondják: lehetőséget adtak a telefonos jegyváltásra is, ezzel pedig főleg a fiatalok éltek.
Üzleti oldalról kicsit érthetetlen, hogy miért aggódnak a szervezők, az idősebb látogatók ugyanis több pénzzel rendelkeznek.
A legigényesebb vendégeknek például 3.000 fontos jegyeket árultak, amelyért a VIP részlegben meleg fürdőt vehettek vagy megmasszíroztatták magukat.