Mint arról az Infostart is beszámolt, a szolgáltatások elérhetőségét monitorozó Downdetector és a One közösségi oldalán olvasható bejegyzések alapján éjféltől kezdve egyre növekvő számú panasz érkezett arra, hogy nincs vezetékes, illetve mobilnet a cég ügyfeleinél. Nem működött a One applikáció, nem volt elérhető a one.hu oldal.
A leállás oka azóta sem ismert, de a szolgáltatások reggel nyolcra többnyire helyreálltak.
Mint a One a Facebookon nyolc után írta,
a szolgáltatás helyreállásához szükség lehet az ügyfelek eszközeinek újraindítására.
Negyed kilenckor még nem volt teljes a helyreállás: „külföldön tartózkodó ügyfelünknél továbbra is előfordulhatnak adatroaming-problémák. Vezetékes szolgáltatásainknál Vác térségében részleges kiesés tapasztalható; országosan előfordulhat, hogy a szolgáltatás az ügyfelek eszközeinek újraindítását követően áll helyre. Önkiszolgáló digitális felületeink helyreállítása folyamatban van. Kollégáink folyamatosan dolgoznak a hálózat és az önkiszolgáló felületek teljes helyreállításán” – olvasható a Facebookon megjelent tájékoztatásban.





