Fontos változás lép életbe június 16-án a BudapestGO alkalmazásban. A Budapesti Közlekedési Központ kiszámíthatóbbá teszi az applikációban történő fizetési folyamatokat azáltal, hogy a jelenlegi fizetési szolgáltató mellé egy tartalék szolgáltatót von be. Ez biztosítja, hogy ha és amennyiben a jövőben technikai hiba vagy lassulás akadályozza a fő szolgáltató működését, a tranzakciók sikeres feldolgozása akkor is létrejön egy másik, tartalék fizetési szolgáltatónak köszönhetően. Így a jövőben gördülékenyebben lehet bérletet vagy jegyet vásárolni.
- A fejlesztés ideje alatt június 16-án este 22 órától másnap, június 17-e reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást.
- Ezután a felhasználóknak frissíteniük kell az alkalmazást (android/ios 6.3.0 verzióra),
- újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat,
- a korábban az alkalmazásban automatikus bérletmegújítást használóknak ismét be kell állítaniuk ezt a funkciót.
A BKK szerint az alkalmazást átlagosan 1,4-1,5 millió utazó használja aktívan havonta, összesen pedig már 3,3 millióan regisztráltak. Havonta 4,5-5 millió, bevezetése óta pedig összesen több mint 140 millió útvonalat terveztek az alkalmazásban a BKK ügyfelei.
Ahhoz, hogy az alkalmazásban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig elérhetővé válnak az alkalmazás újdonságai.